Treść orzeczenia
Sygn. akt VIII U 1178/22
UZASADNIENIE
Decyzją z dnia 25 kwietnia 2022 r. Nr (...) na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 1 i 3, w zw. z art. 4 pkt 2 lit. a, art. 8 ust. 1 i ust. 2a, art. 18 ust. 1 i ust. la, art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 423, z późn. zm.) oraz art. 81 ust. 1, ust. 5 i ust. 6 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1398 z późn. zm.) Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Ł. stwierdził, że podstawa wymiaru składek na obowiązkowe ubezpieczenia emerytalne, rentowe, chorobowe, wypadkowe i zdrowotne
W. R.
z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę u płatnika składek
(...) SP. Z O.O.
wynosi:
Miesiąc/rok
Kod
ubezpieczenia
Podstawa wymiaru składek
Składka na ubezpieczenie zdrowotne
na ubezpieczenia
na
ubezpieczenie
Emerytalne i rentowe
Chorobowe
Wypadkowe
Zdrowotne
01-2020
(...)
3 350,00 zł
3 350,00 zł
3 350,00 zł
2 890,71 zł
260,16 zł
02-2020
(...)
3 376,00 zł
3 376,00 zł
3 376,00 zł
2 913,15 zł
262,18 zł
03-2020
(...)
2 543,33 zł
2 543,33 zł
2 543,33 zł
2 194,64 zł
197,52 zł
06-2020
(...)
3 190,00 zł
3 190,00 zł
3 190,00 zł
2 752,65 zł
247,74 zł
07-2020
(...)
3 176,00 zł
3 176,00 zł
3 176,00 zł
2 740,57 zł
246,65 zł
08-2020
(...)
3 383,60 zł
3 383,60 zł
3 383,60 zł
2 919,71 zł
262,77 zł
09-2020
(...)
3 314,00 zł
3 314,00 zł
3 314,00 zł
2 859,65 zł
257,37 zł
10-2020
(...)
2 900,00 zł
2 900,00 zł
2 900,00 zł
2 502,41 zł
225,22 zł
11-2020
(...)
2 900,00 zł
2 900,00 zł
2 900,00 zł