Treść orzeczenia
Sygn. akt VIII U 2614/20
UZASADNIENIE
Decyzją Nr (...) z dnia 2 października 2020 r. na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 3, w związku z art. 4 pkt 2 lit. a, art. 8 ust. 1 i ust. 2a, art. 18 ust. 1 i ust. la, art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 266 z późn. zm.) oraz art. 81 ust. 1, ust. 5 i ust. 6 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1398 z późn. zm.) Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Ł. stwierdził, że podstawa wymiaru składek na obowiązkowe ubezpieczenia emerytalne, rentowe, chorobowe, wypadkowe i zdrowotne S. O. z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę u płatnika składek (...) SP. Z O.O. wynosi:
Miesiąc/rok
Kod
ubezpieczenia
Podstawa wymiaru składek
Składka na ubezpieczenie zdrowotne
na ubezpieczenia
na
ubezpieczenie
Emerytalne i rentowa
Chorobowe
Wypadkowe
Zdrowotne
04-2018
(...)
2 139,87 zł
2 139,87 zł
2 139,87 zł
1 846,49 zł
166,18 zł
05-2018
(...)
9 685,17 zł
9 685,17 zł
9 685,17 zł
8 357,33 zł
752,16 zł
06-2018
(...)
8 754,94 zł
8 754,94 zł
8 754,94 zł
7 554,64 zł
679,92 zl
07-2018
(...)
9 784,62 zł
9 784,62 zł
9 784,62 zł
8 443,15 zł
759,88 zł,
08-2018
(...)
10 251,65 zł
10 251,65 zł
10 251,65 zł
8 846,15 zł
796,15 zł
09-2018
(...)
11 015,38 zł
11 015,38 zł
11 015,38 zł
9 505,17 zł
855,47 zł
10-2018
(...)
9 782,42 zł
9 782,42 zł
9 782,42 zł
8 441,25 zł
759,71 zł
11-2018
(...)
11 412,09 zł
11 412,09 zł
11 412,09 zł
9 847,49 zł
886,27 zł
12-2018
(...)
8 521,98 zł
8.521,98 zł
8 521,98 zł
7 353,61 zł