Treść interpretacji
FL ZAKŁAD
Gdańsk, 4 maja 2019 r.
Oddział w Gdańsku
DI/LO00000/43/456/2019
NIP;
DECYZJA NR 280
Na podstąwie art. 34 ust. 1 i ust. 5 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo
przedsiębiorców [Dz. U. z 2018 r., poz.646 ze zm.), w związku z art. 83 d ustawy z dnia
13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2019 r., poz.300 ze
zm.), Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku uznaje za prawidłowe
stanowisko zawarte we wniosku przedsiębiorcy
z siedzibą w z dnia 15 kwietnia 2019 r., złożonym w dniu 30 kwietnia 2018 r.
w przedmiocie nieuwzględnienia w podstawie wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne
lemerytalne, rentowe, chorobowe i wypadkowe), ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy
i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych wartości ubezpieczenia na życie,
pakietu opieki medycznej oraz abonamentu sportowego w części współfinansowanej przez
pracodawcę pracownikom.
UZASADNIENIE
Dnia 30 kwietnia 2019r. do Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
w Gdańsku wpłynął wniosek złożony przez przedsiębiorcę
z siedzibą w 'o wydanie interpretacji indywidualnej w trybie art, 34 ustaw Prawo
przedsiębiorców. Wniosek został uzupełniony pismem z dnia 21 maja 2019r,, doręczonym
w dniu 23 maja 2019r, poprzez nadesłanie pełnomocnictwa do reprezentowania spółki dla
Wnioskodawca w treści wniosku wskazał, że zawarł umowę grupowego ubezpieczenia
na życie z firmą oraz umowę prywatnej opieki medycznej w ramach
abonamentu medycznego tzw, pakiet medyczny z firmą . Z ubezpieczenia.
ul. Chmielna 27/33 www.zus.pl Centrum Obslugi Telefonicznej
80-748 Gdansk e-mail: cotevzus.pl tel. 22 560 16 00
ZA /
oraz programu medycznego mogą korzystać wszyscy zatrudnieni w spółce pracownicy
poprzez przystąpienie za pomocą pisemnego oświadczenia woli na specjalnych drukach
deklaracji przygotowanych przez dostawców. Składki w obu przypadkach za podstawowe
pakiety pracownicze finansowane są obecnie w 100% przez spółkę. Miesięczna wysokość
składki opłacana na rzecz pracownika wynosi aktualnie:
- w przypadku % miesięcznego wynagrodzenia brutto + ' zł